Δευτέρα, 21 Μαΐου 2018

Διαδραστικά πάνελ στο All Things Facebook & Instagram’18

Marketing Week Online | 26 Ιανουαρίου 2018 | 14:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Μία σειρά από διαδραστικά Q&A sessions έχουν προγραμματιστεί για την 1η Φεβρουαρίου, πρώτη μέρα του συνεδρίου All Things Facebook & Instagram’18 (www.allthingsfb.gr), η οποία θα γίνει στο Συνεδριακό Κέντρο Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., χωρητικότητας 500 ατόμων.

Σε αυτά, οι keynote ομιλητές θα συζητήσουν με το κοινό και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις, υπό το συντονισμό στελεχών από την εγχώρια αγορά. Πιο συγκεκριμένα, στην ενότητα “All Things Strategy”, ο Πάνος Αλεφραγκής, Head of Digital, The Newtons Laboratory, θα συντονίσει τη συζήτηση με την Katarzyna Paliwoda (Facebook) και τον Alex Khan (Live Video Coach). Λίγο αργότερα, κατά τη διάρκεια της ενότητας “All Things Efficiency”, ο Γιώργος Φραγκάκης, μέλος της Κριτικής Επιτροπής των Peak Performance Marketing Awards, θα ηγηθεί του πάνελ με τον Peter Minkjan (Likeconomics) και τους Gabriel Matwiejczyk και Marta Siekierska του Facebook.

Τέλος, στο πλαίσιο της ενότητας “All Things Content”, ο Γιάννης Στούμπος, Digital Account Director της 4 Wise Monkeys, θα συνομιλήσει με τους Pete Durant (Endemol UK) και Jana Damanhouri (Jungle Creations), ενώ η Βασιλική Κοτζιά, Δημοσιογράφος και Visual Content Creator, θα εμβαθύνει με την Sedge Beswick (SEEN Connects) σε θέματα Instagram Marketing. Χορηγοί του διήμερου συνεδρίου είναι οι εταιρείες ForestView, JNL+ και Socialab, ενώ ως Υποστηρικτές συμμετέχουν οι Digitall, Gravity The Newtons και Publicis One.

  • ΧΟΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR