Τρίτη, 21 Αυγούστου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Sedge Beswick

Managing Director, SEEN Connects & Συγγραφέας του βιβλίου “Make Instagram Your Business”

Sedge Beswick
Sedge Beswick

Έχοντας κερδίσει την αναγνώριση, πολλά βραβεία αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα “The Drum Social Buzz Top 50” ως Global Senior Social Media & Community Talent Manager του ASOS, η Sedge ίδρυσε το 2016 την SEEN Connects.

Πρόκειται για ένα agency με εξειδίκευση στο Influencer Marketing και τα Social Media, το οποίο συνεργάζεται με επιχειρήσεις όπως οι Red Bull, Nike, Superdry, GAME και Shop Direct Group. Πρόσφατα δε εξέδωσε το βιβλίο με τίτλο “Make Instagram your Business”, όπου αποκαλύπτει πώς κατάφεραν 100 διάσημοι Instagrammers να μετατρέψουν το χόμπι τους σε επικερδή επιχείρηση.

H Sedge θα συμμετάσχει στην ενότητα All Things Content.

Σύνοψη παρουσίασης
"Content: It’s a Business"

Έχοντας μεγάλη εμπειρία στο Influencer Marketing, η Sedge γνωρίζει τι είδους περιεχόμενο φέρνει αποτελέσματα και πότε. Παρακολουθεί και καταγράφει τις τάσεις και με βάση αυτές, καθοδηγεί τα brands και τους influencers, ώστε να επιτυγχάνουν τα μεγαλύτερα δυνατά engagement rates και να διατηρούνται ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Στην παρουσίασή της, θα αναλύσει πώς μπορούν τα brands να κάνουν τη διαφορά με το περιεχόμενό τους στο Instagram, αντλώντας έμπνευση και χρήσιμες συμβουλές από τα case studies, μεταξύ άλλων, της Nike, της Superdry, της Hyundai.

Σύνοψη workshop
"Make Instagram Your Business"

Στο workshop διάρκειας 75 λεπτών, η Sedge θα αποκαλύψει όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε επιχειρηματικά το Instagram:

  • 100 συμβουλές & hacks που έχουν εφαρμοστεί επιτυχώς από καταξιωμένους Instagrammers
  • Τα apps που αξίζει να χρησιμοποιήσετε (αλλά και να αποφύγετε) προκειμένου να μεγιστοποιήσετε την προοπτική σας.
  • Οδηγίες χρήσης για τη δημιουργία πρωτογενούς περιεχομένου
  • Τα κακώς κείμενα στο Influencer Marketing. Τι πήγε στραβά και τι μας διδάσκει.

Διεθνείς ομιλητές

Alex Khan Με περισσότερους από 400.000 followers στα Social Media και εξειδίκευση στο Live Video, o Alex έχει εκπαιδεύσει ως Social Media coach brands όπως οι Red Bull και SAP.
Jana Damanhouri Η Jana ασκεί καθήκοντα Head of Social Strategy στην Jungle Creations, media company η οποία ξεπερνά πλέον μηνιαία τα 5 δισ. views στο Facebook δημιουργώντας περιεχόμενο για brands όπως οι Disney, Apple, Oreo, Unilever κ.α.
Peter Minkjan Τρία χρόνια μετά την εξαιρετική παρουσία του στο AllThingsFacebook’15, όπου βαθμολογήθηκε με 4.7/5, ο διάσημος Ολλανδός Social Media Strategist επιστρέφει για να αποκαλύψει πώς μπορούν τα brands να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ του Storytelling και του Performance based Marketing.
Pete Durant Ως Επικεφαλής της ψηφιακής στρατηγικής της Endemol Shine UK, ο Pete και η ομάδα του είναι υπεύθυνοι για την social παρουσία κορυφαίων τηλεοπτικών brands όπως τα Big Brother, Masterchef και Peaky Blinders.
Sedge Beswick Με πολυετή προϋπηρεσία στην ASOS ως Global Senior Social Media Manager και έχοντας εκδόσει πολύ πρόσφατα το βιβλίο “Make Instagram your Business”, η Sedge ηγείται του Influencer και Social Marketing agency SEEN Connects, το οποίο συνεργάζεται με τη Red Bull, τη Nike, τη Superdry και άλλα καταξιωμένα brands.
Katarzyna Paliwoda Ένα χρόνο αφότου πήρε την υψηλότερη βαθμολογία από όλους τους ομιλητές του AllThingsFacebook’17, η Katarzyna, Partner CEE του Facebook, επιστρέφει για να συμμετάσχει στην ενότητα All Things Strategy.
Rustam Ziganshin Από τη θέση του Agency Partner του Facebook για την Κεντρική και την Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Rustam Ziganshin συνεργάζεται στενά με τα σημαντικότερα agencies και brands από την Ελλάδα εξασφαλίζοντας ότι αποκομίζουν τη μεγαλύτερη δυνατή αξία από τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες του Facebook.
Marta Siekierska Με μεγάλη εμπειρία στο Digital Marketing και το eCommerce, η Marta ανήκει στην ομάδα του Facebook όπου ασκεί καθήκοντα Client Solutions Manager για τις αγορές της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Gabriel Matwiejczyk Με σπουδές στην Κοινωνική Ψυχολογία και πολύχρονη παρουσία στις Nielsen και Gemius, ο Gabriel συνεχίζει πλέον ως Measurement Lead CEE του Facebook.
  • ΧΟΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR